زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان
سرخط خبرها

روی خط حادثه | بازداشت سارق خانه‌های خالی با دست پر

  • کد خبر: ۲۱۴۴۹۳
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
روی خط حادثه | بازداشت سارق خانه‌های خالی با دست پر
مأموران پلیس در پیگیری گزارش سرقت‌های سریالی از واحد‌های مسکونی خالی، گشت‌های هدفمندی را آغاز کردند تا اینکه یکی از تیم‌های کلانتری احمدآباد در گشت زنی شبانه به مردی جوان که از یک خانه ویلایی خارج شد، مظنون شدند.

جلائیان | شهرآرانیوز روز‌ها رد خانه‌های خالی را در محدوده جنوب شهر به ویژه منطقه احمد آباد می‌زد و شب‌ها بدون جلب توجه وارد خانه‌های خالی می‌شد. او سارقی بود که پس از چند فقره سرقت از خانه‌های خالی با هوشیاری مأموران کلانتری احمدآباد دستگیر شد.

مأموران در پیگیری گزارش سرقت‌های سریالی از واحد‌های مسکونی خالی، گشت‌های هدفمندی را آغاز کردند تا اینکه یکی از تیم‌های کلانتری احمدآباد در گشت زنی شبانه به مردی جوان که از یک خانه ویلایی خارج شد، مظنون شدند و در بازرسی کیسه همراهش تعدادی شیرآلات کشف کردند و با بررسی بیشتر مشخص شد این وسایل را سرقت کرده است.

فروش اعتیاد در پوشش کاسبی

بخشنده| مغازه هر دو آن‌ها در ظاهر تفاوتی با سوپرمارکت و عطاری‌های دیگر سطح شهر نداشت. تنها تفاوت آن‌ها این بود که منبع درآمد مالکانشان فروش اقلام معمولی در سوپر مارکت یا عطاری‌ها نبود. در واقع صاحب سوپرمارکت منطقه کال زرکش و عطاری منطقه سپاد، هر دو از پوشش‌های این صنف‌ها برای فروش دارو‌ها و قرص‌های اعتیادآور و غیرمجاز به جوانان استفاده می‌کردند. تجارتی که درنهایت دامن خود آن‌ها را گرفت. اطلاعات رسیده به پلیس، منجر به انجام تحقیقات میدانی و پلمب هر دو مغازه شد.

در بازرسی مأموران انتظامی توس از سوپرمارکت محدوده کال زرکش ۲ هزار و ۵۵ عدد قرص کشف شد. در دومین مورد که مربوط به یک مغازه عطاری بود نیز مأموران کلانتری سپاد موفق به کشف ۲ هزار ۱۰۰ عدد قرص ممنوعه از عطارنمای منطقه سپاد شدند.

کابل دزدی که بختش را برید

جلائیان | به تنهایی امان ساکنان چند منطقه در غرب مشهد را بریده بود. نیمه‌های شب به بولوار‌های معلم، گلدیس و وکیل آباد می‌رفت و کابل تلفن و برق که چندان فرقی هم نداشت، قطع می‌کرد. سرقت هایش آن قدر زیاد شده بود که شکایت شهروندان را در پی داشت.

مأموران دایره تجسس کلانتری شهرک فراجا با بررسی جغرافیایی، زمانی و مکان انجام سرقت ها، گشت‌های هدفمندی را با همکاری دیگر گشت‌های انتظامی کلانتری‌های مناطق آسیب پذیر آغاز کردند. تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری الهیه هنگام گشت زنی شبانه، متهم را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده و در یک اقدام فوری دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های پلیس به انجام ۲۵ فقره سرقت کابل برق و تلفن اعتراف کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->